In aceasta sectiune aveti detalii despre modalitatile si conditiile de returnare a produselor achizitionate de la SevenSins.
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.
ART 12 mentioneaza ca produsele se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara urme de utilizare, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit, impreuna cu o copie a facturii de achizitie, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. S.C. AMC Web Services S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil dar nu mai tarziu de 14 zile de la data denuntarii in scris a contractului. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.
Va rugam sa expediati prin curier produsele catre:
S.C. AMC Web Services S.R.L.
Str. Orzari, Nr. 3, Parter, Bucuresti, Sector 2
Plata transportului pentru retur revine in sarcina clientului.
Pentru a returna un produs, va rugam sa accesati sectiunea Contul Meu - Retur Produse si sa completati formularul de retur. Alternativ, puteti sa descarcati acest formular de retur si sa-l expediati impreuna cu produsele returnate.
In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a S.C. AMC Web Services S.R.L. sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca S.C. AMC Web Services S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.
Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
S.C. AMC Web Services S.R.L. poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
AMC Web Services S.R.L. nu ridica coletele trimise prin Posta Romana, din oficiile postale sau din lockere. Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre AMC Web Services S.R.L. cade in sarcina Clientului.
Pentru afisarea de continut personalizat folosim module cookie sau tehnologii similare. Faceti click pe butonul Permite toate daca sunteti de acord sa permiteti colectarea de informatii prin cookie-uri sau tehnologii similare. In sectiunea Politica de cookies aflati mai multe despre cookie-uri, inclusiv despre retragerea acordului.